Party influencerů a televize A11

|
Zdroj: Jan Branč

Na českém mediálním trhu došlo k významnému spojení mezí mediální skupinou A11 Group a agenturou Influence Lab. Zástupci obou společností i řada populárních influencerů a slavných tváří televize A11 se sešli v Coctail Baru Pruts na Národní třídě, aby tuto novu spolupráci pořádně oslavili.

„Spojení influencerské agentury, což je v Česku ještě poměrně něco nového, s tradičním médiem, které má silné zázemí, což je právě A11, je pro nás klíčové. Zároveň tím vysíláme jasný vzkaz na mediální trh,“ řekl Našemu REGIONU ředitel agentury Dominik Schejbal. „Jsme připraveni naše influencery zastupovat při jednání s klienty, aktivně pro ně vyhledávat spolupráce, poskytovat jim právní poradenství. Zkrátka jim najít ty nejlepší podmínky pro spolupráci,“ doplnil Schejbal, který věří, že mu spojení s A11 pomůže dostat se mezi profesionálně vysoce vnímané agentury a do roka zdvojnásobit počet zastupovaných klientů.

Influencer marketing se podle něj těší na Západě velkému zájmu, zatímco u nás je spíš zatím jen v začátcích. „Dnes je u nás stále ještě influencerů málo, i když se to nezdá,“ vysvětlil Schejbal, který je přesvědčený, že influenceři na sociálních sítích brzy úplně vytlačí tradiční celebrity.

Ze strany A11 Group, kterou v tomto spojení zastupuje její spolumajitel Daniel Šopov, je propojení A11 s influencerskou agenturou vhodným doplněním portfolia. „Dnešní mládež již příliš tradiční média nevyužívá, takže to byl logický krok,“ řekl. V plánu mají získat si důvěru influencerů i klientů a do pěti let se stát zajímavým hráčem na trhu v tomto oboru.

S A11 je to nej!

Jedním z hostů večírku byl i „letákový král“ Luboš Bailador. Statisícová a někdy i milionová sledovanost jeho příspěvků na sítích A11 boří doposud všechna předchozí čísla, na která byli do jeho příchodu v televizi zvyklí. „Celé to vzniklo náhodou,“ vysvětlil Bailador, který byl podle svých slov vždycky zvyklý šetřit. „Když jsem začínal na TikToku, neměl jsem tam žádné lidi. Už jsem to chtěl ukončit, jen jsem si ještě na konci streamu zakroužkoval pár slev,“ popsal začátek jeho nečekané popularity. A po spojení s televizí A11, zaznamená ještě další nárůst. „Někteří moji fanoušci si ale stěžují, že jen 5 minut je extremně krátké,“ řekl „král“, který čtenářům Našeho REGIONU vzkazuje: „Šetřete se mnou, chytře a levně. A hodným lidem přeji vše nej!“

Další tváří A11 na party byla například Veronika Farářová, moderátorka talk-show Na vysoké noze. „Dnes už by to bez sociálních sítí asi ani nešlo, protože jsou potřebné pro naši práci,“ myslí si moderátorka. Spolupráci s A11 považuje za velmi pozitivní, přátelskou a cení si volné ruky, kterou má v tom, koho si pozve a o čem si s ním bude povídat.

Zdroj: Jitka Kačánová, Náš Region